Bătălii scurte și lungi în mediul digital și victorii pe baza datelor (sau cum se construiește o strategie digitală performantă)

Mediul digital este probabil cel mai sincer și cel mai efervescent. Aici, clienții brandurilor nu mai sunt doar clienți, iar brandurile, mamuții la care nimeni nu poate ajunge. Digitalul este mediul care încurajează dialogul prin faptul că toți suntem useri. Cu alte cuvinte, un spațiu (aproape) egalitarian, în care, ca să ai succes ca brand, trebuie să asculți, să reacționezi. Iar, apoi, să duc...

Bătălii scurte și lungi în mediul digital și victorii pe baza datelor (sau cum se construiește o strategie digitală performantă)
Mediul digital este probabil cel mai sincer și cel mai efervescent. Aici, clienții brandurilor nu mai sunt doar clienți, iar brandurile, mamuții la care nimeni nu poate ajunge. Digitalul este mediul care încurajează dialogul prin faptul că toți suntem useri. Cu alte cuvinte, un spațiu (aproape) egalitarian, în care, ca să ai succes ca brand, trebuie să asculți, să reacționezi. Iar, apoi, să duc...