[Digital Trends] Anda Lazăr: Multe branduri se folosesc de media-noise, în mod pasiv, pentru awareness, ceea ce făceau și înainte și funcționa. Ca la TV

Piața digitală în 2021 a fost un câmp de bătaie. Toată lumea a încercat tot și așa a ieșit o hărmălaie de nedescris. E greu, pentru un brand, să facă o figură frumoasă și relevantă în feedul aglomerat. S-au făcut greșeli, dar au existat totuși și învățături, crede Anda Lazăr, Brand Manager la UniCredit Bank și membră a juriului Internetics 2021 pentru categoria Digital Strategies. Evenimentul, ...

[Digital Trends] Anda Lazăr: Multe branduri se folosesc de media-noise, în mod pasiv, pentru awareness, ceea ce făceau și înainte și funcționa. Ca la TV
Piața digitală în 2021 a fost un câmp de bătaie. Toată lumea a încercat tot și așa a ieșit o hărmălaie de nedescris. E greu, pentru un brand, să facă o figură frumoasă și relevantă în feedul aglomerat. S-au făcut greșeli, dar au existat totuși și învățături, crede Anda Lazăr, Brand Manager la UniCredit Bank și membră a juriului Internetics 2021 pentru categoria Digital Strategies. Evenimentul, ...